Przykłady treści zapowiedzi telefonicznych

Profesjonalne powitanie klienta w zautomatyzowanej centrali telefonicznej jest bardzo ważne dla wizerunku całej firmy. Dlatego warto zadbać o to, aby zawierała potrzebne informacje. Przede wszystkim nie może zabraknąć powitania dzwoniącego oraz nazwy firmy, z którą się połączył. W zależności od rodzaju prowadzenia działalności firmy, przywitać możemy się formalnie lub na luzie, na przykład „Dzień dobry, tu firma ABC”, „Cześć! Tu ABC – najlepsze zabawki dla dzieci”. Następnie poinformuj klienta o możliwych opcjach połączenia: poproś o oczekiwanie lub wskaż jaką cyfrę należy wcisnąć na telefonie, aby połączyć się z obsługą, która pomoże w sprawie dzwoniącego. Jeżeli nagrywasz rozmowy prowadzone z klientami, pamiętaj aby o tym poinformować przed nawiązaniem połączenia z pracownikiem! Informowanie dzwoniących jest wymagane prawnie.
Nie masz pomysłu na swoją zapowiedź telefoniczną? Skorzystaj z gotowych tekstów powitań!

 

Dzień dobry, tu Nazwa firmy.

Jeżeli masz problem z dostępem do naszych usług – wybierz 1.
Aby połączyć się z Obsługą Klienta – wybierz 2.
Aby połączyć się z działem marketingu – wybierz 3.
Aby połączyć się z działem księgowości – wybierz 4.

Szanowni Państwo. Informujemy, że w trosce o jakość obsługi rozmowy są rejestrowane. Jeżeli nie wyrażają państwo zgody na ich nagrywanie, prosimy o przerwanie połączenia i kontakt osobisty w naszym biurze.


Przykładowe powitanie telefoniczne

 

Potrzebujesz nagrania do centrali? Skontaktuj się »


Dzień dobry! Witamy w firmie Nazwa firmy. Dziękujemy za kontakt z naszym biurem. Aby usprawnić Państwa obsługę, proszę wybrać temat rozmowy:

1 – Akutalne oferty
2 – Pomoc techniczna
3 – Płatności i windykacja

lub poczekaj na zgłoszenie operatora.

Witamy w firmie Nazwa firmy. Cieszymy się, ze do nas dzwonisz.

Jeśli chcesz poznać naszą ofertę – wybierz 1,
Jeżeli potrzebujesz pomocy technicznej przy konfiguracji urządzenia – wybierz 2,
Jeżeli dzwonisz w innej sprawie poczekaj na zgłoszenie naszego pracownika.
W trosce o zapewnienie najwyższej jakości obsługi rozmowy mogą być nagrywane.

Witamy! Tu Nazwa firmy. Jeżeli jesteś naszym klientem, wybierz 1.
Za chwilę zostaną Państwo połączeni z naszym konsultantem. Prosimy przygotować numer klienta abyśmy mogli szybciej odpowiedzieć na Państwa pytania. Prosimy poczekać na połączenie.

 

Treści zapowiedzi telefonicznych poza godzinami pracy

Witamy! Tu Nazwa firmy. Uprzejmie informujemy, że w tym momencie nasze biuro jest nieczynne. Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 19:00 i soboty od 10:00 do 16:00.

Dzień dobry! Dodzwonili się Państwo do firmy Nazwa firmy. Szanowni Państwo, nasze biuro jest w tym momencie nieczynne. Prosimy o kontakt emailowy lub o telefon w godzinach pracy infolinii: od poniedziałku do piątku między 8:00 a 20:00. Do usłyszenia!


Przykładowe powitanie telefoniczne poza godzinami otwarcia

 

Potrzebujesz lektora do zapowiedzi telefoncznej? Skontaktuj się »