Potrzebujesz głosu do reklamy radiowej?

Radio to siła dźwięku, dlatego tak ważne jest, aby Twoja wyróżniała się w bloku reklamowym oryginalnym głosem. Nagrywam najprostsze teksty informacyjne, wymagające scenki, jingle, zwiastuny, promosy, oznaczenia sponsorskie i wiele innych. W cenie nagrania licencja na umieszczenie nagrania w Internecie!

 

Zamów nagranie głosu! Szybka wycena!

 
 

Czy warto inwestować w reklamę w radiu?

wykresTak! Radio to medium, które towarzyszy nam niemal przez cały dzień. Średni czas słuchania to aż 4,5 godziny dziennie, a słucha go prawie 73% populacji, co przekłada się na 22 miliony słuchaczy! W przeciwieństwie do telewizji, osoby słuchające radia deklarują, że reklamy w radiu nie są tak agresywne. Ponadto, dzięki nowoczesnym technologiom, radio dociera szerzej niż tylko do biura i samochodów. Internet sprawia, że jest mobilne jak nigdy i podąża za swoimi odbiorcami przez komputery i smartfony. Radio dociera do słuchaczy o każdej godzinie i w każdym miejscu.

 

Jak przygotować skuteczną kampanię radiową?

Jeżeli rozważasz promowanie się na falach eteru, nie możesz zapomnieć, że jej najistotniejszym elementem jest produkcja dźwiękowa. Zastanów się, które reklamy najskuteczniej przykuły Twoją uwagę? Które sprawiły, że natychmiast produkt chciałeś kupić lub chociaż zapoznać się z ofertą? Prawdopodobnie ledwie promil z nich. Dlatego tak ważne jest, aby Twoje ogłoszenie w radiu było w grupie tych, przy których na pytanie „czy chcę to?”, odpowiedź będzie brzmiała „Tak! Teraz!”. Co zrobić, aby przygotowany dźwięk zwiększył te szanse?

 

Zrób dobre wrażenie!

businessmanJeżeli w ciągu pierwszych 10 sekund nie zwrócisz na siebie uwagi, pozostały wykupiony czas będzie zmarnowany. Najskuteczniejszym sposobem jest zabawa słowami – ich wielorakim kontekstem, humorem, czy akcentowaniem odpowiednich słów. Równie dobrym sposobem jest zadawanie pytań –  ludzie uwielbiają zagadki, na które musimy poznać odpowiedź. A! Zapomnij też o zwracaniu na siebie uwagi słowami „Uwaga!”, „Przerywamy program aby nadać ważny komunikat” – na te sposoby słuchacze już się uodpornili i zupełnie je ignorują!

 

Reklama o wszystkim, to reklama oniczym!

pointerJeżeli uda Ci się skupić uwagę na Twoim produkcje musisz wykorzystać czas, za który płacisz, jak najefektywniej. Przeanalizuj co i jak chcesz reklamować – ostrożnie dobieraj słowa oraz ich ilość. Przekazywanie zbyt wielu informacji w krótkim czasie spowoduje, że słuchacz przestanie słuchać twojej informacji. Zauważyłeś, że duże firmy nie propagują całego swojego asortymentu w jednej reklamie? No właśnie! Nikt nie zapamięta, że Twoja firma oferuje spawanie, cięcie, przewóz mebli, mycie samochodów, a także można zamówić u Ciebie pizzę. Skup się na promocji jednego lub dwóch produktów.

 

Pobudź zmysły!

but i torbaRadio to teatr wyobraźni. Spraw zatem, żeby słuchaczom na myśl o Twoich produktach „ciekła ślinka”. Przedstaw swój produkt w otoczeniu bohaterów i sytuacji, w których chciałbyś, aby Twoje produkty były wykorzystywane. Nie sprzedajesz przecież sklejki obitej gąbką i materiałem.  Twoja firma sprzedaje wygodne meble dla całej rodziny! Zastanów się nad atutami przedmiotów i wykorzystaj je.

 

Im mniej słów, tym lepiej!

ogłoszenie na drzewieW 30 sekund powiesz więcej niż mogłoby się wydawać. Musisz jednak ostrożnie dobierać słowa i zastanowić się, czy właśnie >>to<< zdanie jest w ogóle potrzebne, czy jest niepotrzebnym „laniem wody”? Mniej słów, ale umiejętnie dobranych pobudza i angażuje do wysłuchania oferty, a w końcowym rozrachunku do skorzystania z niej. Podobnie jak przy akapicie Reklama o wszystkim, to reklama o niczym pamiętaj, że bardziej zwięzły tekst wypowiedziany powoli zwiększa szanse na pozytywny odbiór i zapamiętywalność. Jeszcze jedno! Jesteśmy już w XXI wieku, więc zapomnij o podawaniu numerów telefonów (o ile nie jest prosty do zapamiętania). To po prostu nie działa, a ponadto wypowiedzenie 9-cyfrowego numeru zajmuje nawet 6 sekund!