Zapowiedzi i powitania telefoniczne

Nagrania lektorskie do centrali telefonicznej dla Twojej firmy

Lektor do zapowiedzi telefonicznych

Tutaj Karol Szałapski, jestem lektorem i z przyjemnością udzielam swojego głosu m.in. do nagrania zapowiedzi i powitań telefonicznych.

Od lat świadczę usługi lektorskie i mam na swoim koncie niejeden film promocyjny. Nagrywanie powitań telefonicznych nie stanowi dla mnie żadnej tajemnicy.

Posiadam spore doświadczenie, ponieważ działam w tej branży już ponad 10 lat. Do tej pory współpracowałem z różnymi cenionymi brandami, jak choćby z Tymbarkiem. Podchodzę profesjonalne do każdego, nawet najmniejszego zamówienia.

Staram się, aby Klienci mieli po prostu poczucie, że dobrze zrobili decydując się na współpracę z moją osobą.

Posłuchaj poniżej zapowiedzi telefonicznych nagranych moim głosem. 

Samo doświadczenie w branży oraz profesjonalne podejście do zawodu to jednak nie wszystko. Liczy się także możliwość skorzystania z właściwie wyposażonego studia.

Z wielką przyjemnością mogę poinformować, że w tym aspekcie także wszystko jest dopięte na ostatni guzik. Profesjonalnie wyposażone studio gwarantuje, że nagrywane zapowiedzi telefoniczne oraz powitania odbywają się zgodnie z wymaganymi standardami. Nie tylko chodzi o jakość materiałów na najwyższym możliwym poziomie. Poza tym zdaję sobie sprawę, że aktualnie wielu osobom zależy na czasie. 

Pracuję zatem szybko i sprawnie (a dobre studio mi to umożliwia). Warto zaznaczyć, że jestem w stanie wykonać powitania oraz zapowiedzi telefoniczne nawet jeszcze tego samego dnia.

Nagrania zapowiedzi telefonicznych

Powitanie dzwoniącego

Zapowiedź telefoniczna

0:00
Wybór tematu rozmowy

Zapowiedź

0:00
Informacja po godzinach pracy

Informacja

0:00

Zapowiedź telefoniczna profesjonalnym głosem

W to warto zainwestować! Profesjonalne powitanie klienta w infolinii ma wpływ na wizerunek marki. Każdy, nawet pojedynczy detal składa się na końcowy sukces. Dobre powitania i zapowiedzi telefoniczne pozwalają uzyskać najlepsze pierwsze wrażenie oraz zyskać w oczach i… uszach klientów.

Co powinno zawierać powitanie telefoniczne?

Najważniejsze! Nie zamęcz klienta zbyt dużą ilością informacji. Tekst nie może być ani za krótki, ani za długi. Daj dzwoniącemu to, po co do Ciebie zadzwonił.

Przywitaj osobę dzwoniącą i podaj nazwę firmy, aby utrwalała się ona w pamięci interesanta. Jeśli nagrywacie rozmowy, interesanci muszą być o tym poinformowani oraz o przetwarzaniu danych osobowych. Później wskaż możliwe tematy, które można załatwić na infolinii, i… to tyle. Masz już gotowy podstawowy tekst

Witamy w firmie Naszej firmie. Cieszymy się, ze do nas dzwonisz.
Jeśli chcesz poznać naszą ofertę – wybierz 1,
Jeżeli potrzebujesz pomocy technicznej przy konfiguracji urządzenia – wybierz 2,
Jeżeli dzwonisz w innej sprawie poczekaj na zgłoszenie naszego pracownika.
W trosce o zapewnienie najwyższej jakości obsługi rozmowy mogą być nagrywane.

Powitania i zapowiedzi telefoniczne – czy to konieczność?

Przymusu nie ma, ale czy będzie to dobra postawa? Zastanówmy się, co można na tym zyskać… Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że taka firma jest odbierana jako idąca z duchem czasuMa to wpływ na wizerunek marki, a jak wiadomo, każdy, nawet pojedynczy detal składa się na końcowy sukces. Coraz rzadziej można obecnie spotkać zaś przedsiębiorstwa korzystające ze sztucznych głosów, czyli syntezatorów. Po prostu brzmi to nienaturalnie. Klienci od pierwszego kontaktu z takim przedsiębiorstwem czują się w pewien sposób nieswojo… Odpowiednio wykonane powitania, a także zapowiedzi telefoniczne pozwalają natomiast uzyskać właściwe pierwsze wrażenie. Profesjonalny lektor potrafi bowiem optymalnie operować swoim głosem. Dopasowuje barwę, tonację, a także szybkość do konkretnej sytuacji. Przyjemny głos sprawia, że czas oczekiwania – na przykład na kontakt z konkretnym działem – przebiega po prostu w odpowiedniej atmosferze. Syntezatory działają natomiast bardzo drażniąco – chyba nie chcecie, aby Wasi Klienci odebrali jako małoprofesjonalnych?

W dalszej kolejności przedstaw petentowi możliwe tematy rozmowy. Trzeba wyraźnie zakomunikować, jaką cyfrę należy wcisnąć, aby dodzwonić się do konkretnego działu. Jeśli jest taka możliwość, warto po przedstawieniu wszystkich możliwych opcji, zasugerować połączenie z konsultantem (kiedy osoba dzwoniąca może mieć jeszcze inną sprawę do załatwienia).

Bardzo ważne jest to, aby posiadać zapowiedzi telefoniczne także na wypadek, kiedy interesant dodzwonił się do firmy poza godzinami jej urzędowania. Wtedy dzwoniący szybko dowie się, że musi skontaktować się ponownie na przykład kolejnego dnia. Trzeba oczywiście wyraźnie zakomunikować, kiedy można to zrobić – biorąc pod uwagę konkretne dni oraz godziny. Bez wątpienia wpływa to bardzo pozytywnie na komunikację z Klientami.e

Zapowiedź telefoniczna wysokiej jakości

…skorzystaj z mojego głosu!

Nagranie zapowiedzi telefonicznej dostrojone do potrzeb

Zrealizowane nagranie lektorskie w formie podstawowej (do 5 zdań), rozszerzonej (10-20 zapowiedzi), bądź też pełnej (cały system) dostarczam klientom w najwygodniejszych dla nich formatach (mp3, wav, flac i inne). 

Bezpłatnie przygotuję pocięte pliki zapowiedzi telefonicznej według wytycznych, by bez problemu zaimplementować je w swoim systemie.

Wycena
nagrania

Wypełnij ten formularz, aby otrzymać wycenę nagrania lektorskiego dla swoich potrzeb!